Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Cyrox dps warrior.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Cyrox




Viestien lukumäärä : 1

Cyrox dps warrior. Empty
ViestiAihe: Cyrox dps warrior.   Cyrox dps warrior. Icon_minitimePe Huhti 10, 2009 5:30 pm

Charrun nimi: Cyrox

Ikä: 18

Classi ja race: Warrior, Orc

Spec: Fury 15/56/0 atm. patchin jälkeen aika varma Arms parempaa raidi käyttöä ja dps varten.

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: No sit ainaki ku duali tulee. paska tankki geari tällä hetkellä nii ette varmaan ees haluais mua tankkaa.

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-21:00/22:00) sinulle?: Kyllä. Ma,To olen Han Moo Do harjoituksissa jos noille päiville sattuu nii en pysty osallistumaan.

Professionit: Mine,ench. enchanting on alle 300 ku de:tin vaa mun 60lvl gearin sillon ku bc tuli.

Raidikokemus: classic, 6päivää viikossa 6-12h päivässä. 7 viikossa green gearilta vedettiin ZG-7bossii naxista alas ja sit tuli bc. eli melkein koko content classicista. BC kara,ssc, voidi ja jotain. Pelasin areenaa BC:n ja oltiin top 5 2on2 ja 3on3. Wotlk kokemus: naxx10, os10, voa10/25. en ole pelannut paljoa vielä.

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?: on

Mistä sait kuulla killastamme?: Juttelin veturin äijien kaa kun etsin mukavaa suomi kiltaa joka osaa pelata.

Miksi haluat liittyä kiltaamme?: Tunnutte osaavalta ja mukavalta killalta jonka kaa ois mukava raidit ajella.

Mitä odotat killaltamme?: rentoja raideja kunnon osaamisella.

ex. killat: The Rebellion, Sunday Union, Hi Goat, Veturi, Papercut, Epoch.

Armory-link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Cyrox

Kuinka hyvin kestät wipejä?: Wipe on osa raidaamista eikä niissä oo mitään sen kummempaa.

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Olen pelannut US openbetasta asti wowia, warriori suurimmaksi osaksi, joten classi on kyllä hallussa. sillon kun raidasin 6-7 päivää viikossa 6-12h päivässä mun raid attendance oli 99% (missasin yhen MC) Razz PvE taitojen lisäksi osaan myös PvP jos on areena tiimit vailla warruu nii eiku vaa viestiä Smile pelasin top 5 2on2 ja 3on3 entisellä serverillä Vek'Nilash. Mulla on tyttöystävä ja harrastan Han Moo Do:a joten jos joskus joutuu näiden takia jättämään raidin välistä niin toivottavasti ette hirmusti suutu :> Oon rento kaveri ja osaan tätä peliä hoidella paremmin ku mitään muuta mun elämässä Rolling Eyes

-Cyrox
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Cyrox dps warrior. Empty
ViestiAihe: Vs: Cyrox dps warrior.   Cyrox dps warrior. Icon_minitimePe Huhti 10, 2009 7:34 pm

hyvä hakemus ja asialliselta jätkältä vaikutat, mut gearis olis parantamisen varaa mutta siitä viis /w Siimes ig
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Cyrox dps warrior.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Cicco Orc Warrior
» Sarevokk prot, dps warrior
» Sturmaaja, lvl 80 protection warrior
» wvwv - fury warrior
» Kohme - arms warrior

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: