Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ritarimatti

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
ritarimatti




Viestien lukumäärä : 2

Ritarimatti Empty
ViestiAihe: Ritarimatti   Ritarimatti Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 10:40 am

Morjes tää nyt ei siis mikään sellanen hakemus ole, koska olen jo killassa, mutta kysymykseni kuluukin voiko ton mainin vaihtaa?? Ritari on maini tällä hetkellä, mutta oon ahkerasti alkanu pelaamaan taas tota mun kaikista ekaa hahmoa rogua played sillä jotain 110 päivää että jonkun verran on skilliäkin pelata roksua. Sillä clearannu oikeestaan kaikki paitti nyt Lichkingissä. Aika hyvin oon saanu sitä gearattuakin jo, vaikkei oo hirveen kauaa ollu ees vielä 80

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Madmatt

siinä linkki, tiedän viitta ja ringit on paskat, mutta niihin en oo saanu vie uppia. Oon ollu aika passiivinen ritarilla, johtuu siitä, että työt painaa päälle, johtunee siitä että vielä toistaiseksi ainakin poliisin hommat menee wowin edelle Very Happy mut joo, nyt oon koko kesän toimisto hommissa ja tolla rogulla oon vetäny suhteellisen aktiivisesti, nii mietein onko tällanen vaihto mahollista.

Ainiin sit ois tällanen warrior minkä kans oon gearannu omalla ajallani pikkuu hiljaa http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Kivitalo

jos ton sais jossain vaiheessa sitten sinne preto alttikiltaan, mut toi rogue on nyt se millä tahkoan.
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Ritarimatti Empty
ViestiAihe: Vs: Ritarimatti   Ritarimatti Icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 7:06 pm

ohan se ihan mahollista kysele ig joltain päätösvaltaiselta ite oon nyt tauolla
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ritarimatti
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ritarimatti DK

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: