Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Druid - Balance

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
gnooreli




Viestien lukumäärä : 2

Druid - Balance Empty
ViestiAihe: Druid - Balance   Druid - Balance Icon_minitimeKe Joulu 02, 2009 8:45 pm

Charrun nimi: Gnorel

Ikä: 16v (20.joulukuuta tulee täyteen 17-vuotta)

Classi ja race: Druid , Tauren

Spec: Balance

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Olen

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 17:00/19:00-21:00/22:00) sinulle?: Olen 17.00 aikaan kotona kun tulen koulusta, tämän jälkeen siirryn pelaamaan miltei heti, joten sopii kyllä, mitä nyt saattaa 10minuuttia venähtää yli 17.00. Takarajaa ei sitten ole lainkaan.

Professionit: Herbalism/Alchemy

Raidikokemus: Miltei juuri dingannut 80, joten: Naxx10/10(cleared), OS 10/25(cleared), VoA 10/25(cleared). Kahdella toisella hahmollani on myös Ulduar 10/25 cleared!

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?: Kyllä on, molemmat.

Mistä sait kuulla killastamme?: Muinoin pelatessani Roguella, olin eräässä suomikillassa, en kyllä muista nimeä, mutta se kilta kuitenkin hajosi, ja sitten perustettiin ''Pretoriaanit'' , minua vielä pyydettiin mukaan tuolloin, mutta kieltäydyin koska olin lopettamassa pelaamista. Muistan yhden pelaajan tuosta killasta, ''Mulberi''. Itse pelasin ''Nayina'' hahmolla.

Miksi haluat liittyä kiltaamme?: Koska haluan edistyä raidaajana, ja kehittää myös hahmoani.

Mitä odotat killaltamme?: Aktiivista sekä huumorintajuista menoa. Mutta myös taitavaa sekä lojaalia tunnetta.

ex. killat: Mitähän noita olis, '' Infineum '' varmaan parhain missä oon ollut.

Armory-link: Valitettavasti tähän aikaan illasta Armory on hyvin ruuhkautunut, joten en yksinkertaisesti pääse antamaan linkkiä, mutta '' Gnorel '' nimellä etsittäessä löytää hahmoni:) sillä saattaa olla PvP geari päälläSmile

Ei tässä muuta! Smile

Kuinka hyvin kestät wipejä?:

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?:
Takaisin alkuun Siirry alas
gnooreli




Viestien lukumäärä : 2

Druid - Balance Empty
ViestiAihe: Vs: Druid - Balance   Druid - Balance Icon_minitimeKe Joulu 02, 2009 8:49 pm

Holtittomuuttani unohdin vastata kahteen viimeiseen kysymykseen,

Kuinka hyvin kestät wipejä?: Kestän , kestän. Ilman hyviä hermoja ei pelaamisesta tulisi mitään mun mielestäSmile

Mitä muuta meidän pitäisi tietää sinusta? : Sen että olen aktiivinen, ja innokas saavuttamaan tasoa tässä pelissä, olen myös huono vitsinkertoja, sekä hyvä kokki(omasta mielestä).
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Druid - Balance Empty
ViestiAihe: Vs: Druid - Balance   Druid - Balance Icon_minitimeTo Joulu 03, 2009 9:16 pm

Juu nyt o noi kaikki balnce dudujen spotit täysiä kiitos aplystä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Druid - Balance Empty
ViestiAihe: Vs: Druid - Balance   Druid - Balance Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Druid - Balance
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» upoh DRUID
» Embo - druid
» Hakemus: Wildleaf - Druid

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: