Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Draqun - DK

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Draqun




Viestien lukumäärä : 1

Draqun - DK Empty
ViestiAihe: Draqun - DK   Draqun - DK Icon_minitimeKe Joulu 16, 2009 5:22 pm

Charrun nimi: Draqun

Ikä: 28

Classi ja race: DK - orc

Spec: blood / frost

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Olen, koska dual spec on käytössä

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 17:00/19:00-21:00/22:00) sinulle?: Sopii, kunhan en ole töissä.

Professionit: Tällä hetkellä ei mittee, mietin jos hommaisi mining sekä jewelcrafting.

Raidikokemus: Olen raidannu pienestä pitäen, MC40, BWL40, totc10, VoA, jne jne.

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?: Kyllä on

Mistä sait kuulla killastamme?: Olen katsellut ympärille etsien suomalaista kiltaa joka raidaa, ja niin löysin teidät.

Miksi lähdit vanhasta killastasi?: Pidin taukoa työkiireiden vuoksi ja en voinut raidata jokaviikko joten parhaaksi näin lähteä killasta.

Miksi haluat liittyä kiltaamme?: Työkiireeni on loppu, haluan aloittaa raidaamisen ICC:n myötä

Mitä odotat killaltamme?: Hyvää seuraa, vinefree, raidaamista, sosiaalista kanssakäymistä minun kanssani

ex. killat: Finish design

Armory-link:

Kuinka hyvin kestät wipejä?: Ei hätää


Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?:
Olen 28v mies hyvinkäältä ja asun avoliitossa naisen kanssa. Naiseni pelaa myös sillointällöin wowia viinilasin ääressä. Koulut käyty, joten oravanpyörä kutsuu. Työskentelen lähihoitajana vanhusten parissa öisin joten minulla saattaa olla 4-6 yötä putkeen jolloin en voi raidata, mutta sen jälkeen on pitkät vapaat. Olen pelannut WoWia siitä asti kun se ilmestyi, pitäen tietenkin muutamia taukoja. Aikoinaan olin officer serverin (xavius) parhaimmassa killassa roguella sekä maagilla.

Hahmoja löytyy hiukan joka serveriltä, mutta tälle serverille olen tullut jäädäkseen. Kavereitani pelaa KIPU killassa, joten siinä on myös yksi syy jäädä. Ja tietenkin jos teistä saan oivan lisän sosiaalisuuteeni Very Happy

WoW on kuitenkin vain virtuaalimaailma, joten ei kannata ottaa siitä hirveitä paineita. Olen aina ollut nopea oppimaan, joten minun takiani ei wipejä oikeastaan tule.

Kiitos teille.
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Draqun - DK Empty
ViestiAihe: Vs: Draqun - DK   Draqun - DK Icon_minitimeKe Joulu 16, 2009 5:35 pm

/w Siimes ig
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Draqun - DK
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: