Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Undead mage Heipodei

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Outseis




Viestien lukumäärä : 1

Undead mage Heipodei Empty
ViestiAihe: Undead mage Heipodei   Undead mage Heipodei Icon_minitimeKe Joulu 23, 2009 1:38 am

Undead mage Heipodei

Terve vaa, oon 16v ja paukuttelen Heipodei nimisellä magella. Ajattelin migrata mageni Ravencrestille vanhojen tuttujen perässä, ja nyt etsiskelen tulevaa kiltaa. Oon vähä kuullu että teillä on aikalailla täyttä magejen osalta, mutta päätinpä sitte kokeilla onnea. Smile
Mage on arcaneksi specattu, mutta sitä tuskin joutuu vaihtamaan, paitsi nerffien ja tällästen seurauksena mutta sekään ei tuskin ole onglema.
Aikaa on vaikka muille jakaa ja kellonajatki näyttäs sopivan hyvin.
Proffit on kyllä vähä heikossa hapessa niitä ei oo tullu kehiteltyä juurikaan.
Ventti löytyy ja mikki löytyy. Razz
Raidikokemusta on tullu keräiltyä icc25, tocit ja vähä hc modea tocista. voat, ossit, eoet, onyt ja naxia ei oo jaksanu möykyyttää kuin 10 manin modena.
Tbcssä tuli zul amania, karaa, gruulsia vedettyä roguella joka on ravenilla.
Roguen nimi oli Outseis ja sillä olin tällä ravencrestillä mm. Pohjola, Urho, Fin squad ja muissa vastaavissa killoissa. Magella olen/olin MiGHTY ZULU NATiON nimiseesä killassa.
Tältä killalta odotan hyvää raidi expaa ja hyviä juttuja. Täähän on vaa peliä ei wipeistä kannata ottaa hiekkaa vaginaan.
Armory linkkiä http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Heipodei
Ja aika monen tässä killassa pelaavan kanssa oon tullu toimeen ja muutenki. Taltta ja Ridden ainaki tuttuja Tbc ajoilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Undead mage Heipodei Empty
ViestiAihe: Vs: Undead mage Heipodei   Undead mage Heipodei Icon_minitimeKe Joulu 23, 2009 11:42 pm

Kiitos applystä mutta valitettavasti mage spotit ovat täysiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Undead mage Heipodei
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mage (Undead)
» Mezso lvl70 UD Mage
» hakemus --mage--
» Mage / Sidvic
» Viilitanko - Mage

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: