Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Timpsu - Arcane mage

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
timpsu




Viestien lukumäärä : 1

Timpsu - Arcane mage Empty
ViestiAihe: Timpsu - Arcane mage   Timpsu - Arcane mage Icon_minitimeLa Maalis 20, 2010 7:28 pm

Hakija:
Morjesta! Olen 20 vuotias insinölöriopiskelija Jyväskylästä. Persoonana olen toimeentuleva ja asiallinen. Harrastuksena koulun ja wowin lisäksi tennis. Perinteisesti voisin kehua itseni kukkoloille, mutta tykkään suorasta tekstistä. Asiallinen ja osaava jamppa vailla kiltaa, käyttäkää hyväksi! Smile

Toinen todellisuus:

Charrun nimi:
Blood guard Timpsu

Classi ja race:
Blood Elf Mage

Spec:
Arcane, 57/3/11. En itse pidä hitin gemittämisestä joten olen pyrkinyt pitämään pisteet Precisionissa ja Focus magicissa.

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?:
Olen tällä talenttipuulla nyt pelannut aika pitkään. Osoittautunut toimivaksi tasapainoisesti myös DPSn ja manaregenin kannalta. Jos tulee vaihdettavaa niin tietenkään ei ole ongelma!

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 17:00/19:00-21:00/22:00) sinulle?:
Ajat sopivat loistavasti. Yleensä viikolla koulupäivät päättyvät viimeistään neljältä, joten aikaakin jää yleiseen räpeltämiseen ennen raidin alkua.

Professionit:
Herbalism(450)/Tailoring(442)

Urani online:
Puolivuotta pelin ilmestymisen jälkeen kaverini sai houkuteltua mukaan. Tästä lähtien koukussa ollaan oltu ja pahasti. Aluksi tietenkin pelaaminen keskittyi toisella kädellä pallien pitelemiseen ja 3lvl/vko levutusvauhtiin. Ensinmäinen lvl60 hahmoni oli Tauren Warrior, vielä sitä hyvää aikaa kun epicit oli epiccejä ja niin pois päin. Warriorilla aloitettiin viikottain ZG-pugit, joka alkoi tympimään. Ikää tullessa lisää oppi rakentamaan jo aikataulunsa raidien ulkopuolelle, tässä vaiheessa vakituinen kilta oli mitä halusin. Applysin Darkness nimiseen kiltaan jolla edettiin aina ZG:stä BWL:n loppuun. TBC ollessa lähellä moni näki parhaakseen lopettaa pelin ja kilta lopulta hajosi.

Classicin lopussa päätin rollata uuden charrun, roguen(Naamakeula nimeltänsä). Roguella aloitin TBC:ssä The Unforgiven Warriors nimisessä killassa. Kun muutama IRL kaverini saapui serverille tässä vaiheessa oli killan vaihto kyseessä. TBC loppuun asti pelasimme Sandelssin Salaisuus nimisessä killassa. Sotajumalassa ajoimme TK/SSC/BT/Hyjal asti, jonka jälkeen valitettava vajaan vuoden tauko armeijan takia. Ennen taukoa kerkesin kuitenkin levuttaa Mage-alttini lvl-cappiin.

Aamujen lähentyessä loppua oli aika taas aloittaa peli. Nopea grindaus 80 leveliseksi ja uusi apply Sandelssin Salaisuuteen. Sandelssin salaisuus kuitenkin hajosi, koska emme saaneet tarpeeksi porukkaa 25man raideihin ja taisi siellä jotain kinaa offujen välillä olla. Tämän jälkeen ydinporukalla perustettiin Nuppu niminen kilta. Ulduarista kerkesimme pudottaa kaiken paitsi Yogg saronin. 10manissa starcaller asti, jossa itse en valitettavasti ollut mukana. Nupussa GL ajoi itsensä burnouttiin ja antoi liiderit Ragepulla nimiselle shamaanille. Raideja jaksettiin muutama viikko ja pari uutta rekryäkin kiltaan saatiin, mutta lopulta myös nuppu hajosi. Tästä porukka lähti hieman erilleen, Pretoriaaneihin liittyi Hyrdé ja Onionknight. Nupun hajotessa itse jatkoin Mage-projektiani, jonka aloitin silloin joskus TBC aikaan. Nyt magella pelaillu killattomana ja joihinkin pugeihin päässyt. ICC-pugeihin harvakseltaan mut youtubea ja bosskillerssiä tuijotellenhan siitäkin osansa saanut. Taktiikat tuttuja ainakin 10/12. Sindragosa ja Lich king vähän jäänyt pimentöön.

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?:
Kyllä löytyy ja toimii!

Mistä sait kuulla killastamme?:
Ravencrestille migrasin kun IRL kaverini vaihtoi tänne kanssa. Mamoon, resto druid, Kipu killasta. Hän myös kertoi, että Hyrdé ja Onionknight ovat killassanne!

Miksi haluat liittyä kiltaamme?:
Peliltä toivon hauskoja hetkiä, eihän tätä kukaan pelaisi jos kivaa ei olisi. Epikkien perässä en ole! Mitenkä nyt hauskuuden ymmärtää, itsestäni ainakin on kivaa edetä endgame-instoissa. Hauskaa voi toki myös olla raidien ulkopuolella.

Mitä odotat killaltamme?:
Komppaan ylempää^

Armory-link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Timpsu

Gear släkki johtuu killattomuudesta, olen pugeilla ja embeleillä koittanut kasata sopivan kokoonpanon. Vaikeaahan se on.

Kuinka hyvin kestät wipejä?:
Mikä tuntuu paremmalta kuin kaataa jokin bossi 25 wipen jälkeen, kaataa se 26 wipen jälkeen! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Timpsu - Arcane mage
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mezso lvl70 UD Mage
» hakemus --mage--
» Mage / Sidvic
» Mage (Undead)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: