Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Happymeal Resto Druidi

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Happymeal




Viestien lukumäärä : 1

Happymeal Resto Druidi Empty
ViestiAihe: Happymeal Resto Druidi   Happymeal Resto Druidi Icon_minitimeLa Huhti 10, 2010 12:13 pm

Charrun nimi: Happymeal

Ikä:14 parin kuukauden päästä 15

Classi ja race:Druidi tauren

Spec:Resto/ferall(tank)

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?:olen valmiss vaihtaamaan joss on tarvis

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 17:00/19:00-21:00/22:00) sinulle?:kaikki käy

Professionit:enchanting joka ei oo viell tapissa

Raidikokemus:icc10 11/12 icc25 6/12

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?:on ventrillo mutta mikki on hajalla uusi on tulossa tässä lähi aikoina

Mistä sait kuulla killastamme?:hunsvotit puhu joskus tästä

Miksi lähdit vanhasta killastasi?:en lähtenyt vaan sain kenkään iän takii:/

Miksi haluat liittyä kiltaamme?:koska olen tällä hetkellä killaton ja haluaisin alkaa taas radaamaan;)

Mitä odotat killaltamme?:rentoo meininkii paljon raideja

ex. killat:Hunsvotit,FIN,Ässähihassa

Armory-link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Happymeal

Kuinka hyvin kestät wipejä?:hyvin hermot ei mee ihan helposti:) ja kärsivällisyyttäkin löytyy

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta? olen lepposa kaveri joskeenkin kieroon kasvanut minulta voi kysyä joss tulee jotain mielen päälle, ja takut on talessa paitsi LK:n takut on viell vähän hukassa:p
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Happymeal Resto Druidi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: