Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Testo Hunter 80

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
testo




Viestien lukumäärä : 3

Testo Hunter 80 Empty
ViestiAihe: Testo Hunter 80   Testo Hunter 80 Icon_minitimeTo Joulu 18, 2008 11:19 pm

Charrun nimi?: Testo

Ikä?: 16

Classi ja race?: Troll Hunter (tällä hetkellä laughing skullilla mutta olen migraamassa takaisin Ravencrestille)

Spec?:Tällä hetkellä BM

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?:Olen, tähänkin asti aina vaihtanut surviksi mikäli retri paladin on puuttunut.

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-22:00/23:00) sinulle?:Kyllä sopii mainiosti.

Professionit?:Jwelcrafting 216 (kehityksessä) ja mining 450

Raidikokemus:Aloitin pelaamaan TBC aikana joten en ole raidannut preTBC aikana. TBC aikana kerkesin raidaamaan kara , Gruul , Maggy , SSC , Zul'Aman nämä tosin raidasin magella. WOTLK aikana olen clearannut 10 man ja 25 man archavon , 10man ja 25 man sartharion 10 man naxxramisin kokonaan ja 25 man naxxramasin Loathebille asti.

ex. killat: (Ravencrestilla) olin tässä killassa magellani, jos joku muistaa magen nimeltä Röllykkä niin se olin minä. (Laugjing skullilla) olin alkuun <Vastarinnassa>jonka jälkeen menin <combine harvester> joka yhdistyi jälkeenpäin <indomitables> :n kanssa, mutta siellä homma ei vain toiminut ja siirryin <Mighty zulu nation>.

Armory-link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Testo

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Olen tälläinen leppoisa kaveri joka pelaa tätä peliä tunteella Very Happy Raidaamisessalaan ei tule ongelmia että vanhemmat häätäisivät koneelta/yms. Olen ammatti koulussa ja harrastan jääkiekkoa, mutta harkat on vain lauantaisin aamupäivällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Testo Hunter 80 Empty
ViestiAihe: Vs: Testo Hunter 80   Testo Hunter 80 Icon_minitimePe Joulu 19, 2008 9:00 am

Pitää kattoo meil alkaa olemaan huntteraita jo aika mukavasti. Ilmotellaan viimestään alkuviikosta miten käy.
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Testo Hunter 80 Empty
ViestiAihe: Vs: Testo Hunter 80   Testo Hunter 80 Icon_minitimePe Joulu 19, 2008 7:08 pm

juu no kyl täält viel spottia hunulle löytyy et heitä /w Siimes ku haluut invii
Takaisin alkuun Siirry alas
testo




Viestien lukumäärä : 3

Testo Hunter 80 Empty
ViestiAihe: Vs: Testo Hunter 80   Testo Hunter 80 Icon_minitimePe Joulu 19, 2008 8:03 pm

Juu whispaan kun oon saanu charrun Ravencrestille.
Takaisin alkuun Siirry alas
testo




Viestien lukumäärä : 3

Testo Hunter 80 Empty
ViestiAihe: Vs: Testo Hunter 80   Testo Hunter 80 Icon_minitimeLa Joulu 20, 2008 10:48 am

Joo elikkäs sunnuntaina saan migrauksen tehtyä. jocolor
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Testo Hunter 80 Empty
ViestiAihe: Vs: Testo Hunter 80   Testo Hunter 80 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Testo Hunter 80
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Nelleh - hunter
» Ruaja - MM Hunter
» Hakemus - SV Hunter
» Raidin - MM Hunter
» Pakettiapply: Tank/DPS DK ja Hunter (X-realm)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: