Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Onionknight - Shadow Priest

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Onionknight




Viestien lukumäärä : 3

Onionknight - Shadow Priest Empty
ViestiAihe: Onionknight - Shadow Priest   Onionknight - Shadow Priest Icon_minitimePe Marras 27, 2009 5:44 pm

Charrun nimi:

Onionknight

Ikä:

Enemmän kuin 15

Classi ja race:

Kaunis karvainen (mies) kääpiöpappi vielä viestin kirjoittamishetkellä, hyvin mahdollista että jos/kun teidän riveihinne pääsen niin raceksi vaihtuu Troll tai UD female, vielä en ole päättänyt.

Spec:

Shadow mainspec jonka pelaamisesta vuosien kokemus & disc offspekissä

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?:

Kyllä, mutta jos minusta healeria kaipaa niin mielellään sitten disciä ellei jotain pakottavaa syytä holyksi ole.

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 18:00-21:00/22:00) sinulle?:

Kyllä.

Professionit:

Enchanting 450 & Tailoring 445 jolle en näe tarvetta nostaa maksimiin sillä minulla on parempaakin käyttöä Spellweavelle yms. kuin se että saan skillin tappiin.

Raidikokemus:

TBC – Kara, ZA timed joku 50 kertaa, Gruul, Maggy, TK(prenerf) & SSC, BT ja Sunwell josta serverin ensimmäinen napsahti Murusta sekä itse Killestä ennen mitään höpöhöpö HP nerffiä.

Wotlk - 10man, kaikki paitsi Ulduarista Yogg Saron hardmodella (siis myös Algalon), ToGC 43 yrityksellä jäljellä.

25man, Naxx, Malygos & OS3D menivät serverin toisena jonka jälkeen pitemmänlainen tauko ja sitemmiten on Ulduarista tullu laitettua mörköä alas Yoggikselle asti ja ToC normissa koko kööri on kaatunut jos tätä nyt saavutukseksi voi kutsua =)

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?:

Venttiä löytyy ihan vanhimmasta viimiseen versioon ja Teamspeak 2 on myös asennettuna, mikki toimii eikä rätise tai pidä ihmeellisiä ääniä jotka saattaisivat ihmisiä vituttaa, myös kaikki muut rojut toimii ettei tule ihmeellisiä jäätymisiä.

Mistä sait kuulla killastamme?:

Pikkulintu Ridden kertoi vähän juttua että teillä saattaisi olla pappipaikkaa auki.

Miksi haluat liittyä kiltaamme?:

Koska haluan tätä peliä asiallisessa porukassa, joka ei nyt ole vuoteen oikein onnistunut, toivottavasti muutos tulossa.

Mitä odotat killaltamme?:

Semmottii ei hirveätä hampaat irvessä 8 päivää viikossa HC reenausta, vaan mukavassa porukassa tapahtuvaa monsterin kaatoa sekä jutteluporukkaa.

ex. killat:

Voisin sanoa että olen erittäin luotettava pelaaja, Olen kolmen pelivuoteni aikana ollut periaatteessa neljässä eri killassa.
Aloitin Daggerspinellä jossa ensimmäinen kiltani kun pääsin maksimileveliin oli The Demi Gods, joka oli aivan jumalten kilta silloin aikanaan, sillä he raidasivat Karazhania. Kahdesti pääsin Malchezaarin kaatamaan heidän kanssaan ja sain paljon vaadittavaa raidi&wipekokemusta, jonka jälkeen killan elämä hieman kuihtui jonka jälkeen sain kutsun muutaman mukavan suomikaverin, jonka kanssa olin vetänyt herskoja, toimesta kiltaan nimeltä

Kelmien Kerho

Heidän kanssaan pääsin kurkkaamaan Zul’Amanin puolelle, ja kerran vaiko jopa kaksikin saimme kaadettua Zul’Jinin ja yhden kerran Gruulin. Erittäin mukavaa porukkaa olivat vaikka paljon emme saaneetkaan aikaiseksi alhaisen rekrytason takia. Me muutamat sitten päätimmekin lähteä etsimään parempia mantuja, silloinen kiltaleaderimme Herra Narasa oli kuullut stooria että Trollbanella olisi eräällä suomalaisella raidikillalla iso rekry päällä. Noh, muutaman whisperin ja juttutuokion jälkeen lähti kuuden henkilön porukka migraamaan kohti Trollbanea sekä

Sandelsin Salaisuus

Tänne me asetuttiin muutamaksi kuukaudeksi, kilta oli aivan överikokemus ainakin itselleni kun kertaakaan en ollu edes Maggylle astunut, heillä se oli jo farmilla. Pääsimme liittymään heihin kesken heidän progressin TK sekä SSCssä, siellä ovatkin eräät parhaat muistoni tästä pelistä, kun muut killat BT attunementin poiston jälkeen jättivät T5 instancet jälkeensä, me jäimme vielä hakkaamaan Lady Vashjia ja Kaelia jotka lopulta kaatuivat kuin kaatuivatkin huutojen säestämänä. Tämän jälkeen vielä kävimme kurkkaamassa MH & BT josta molemmista kaadoimme neljä ensimmäistä bossia ja wipeilimme Archimondelle jonkin verran. Tämän jälkeen taas jälleen kerran tuli kesä ja monet lähtivät tauolle ja näytti että kilta aikalailla kuihtui siihen, itellä oli vielä halua raidata enempi joten laitoinkin applya silloin vielä realmin parhaaseen kiltaan nimeltä

Offspring

Kuukauden odottelun ja Ironforgessa ruudun hyppelyn jälkeen tuli whisperi kyseisen multinational killan leaderilta ja olin aivan äimän käkenä, silloinen applyni oli täys paska ja geari oli sitä badge/t5 tasoa kun he vuorostaan olivat M’urun kimpussa Sunwellissä full T6 niskassa. Taisimpa kuitenkin yllättää heidät jotenkuten (näin tahdon uskoa, tai sitten olin vain realmin ainoa vapaa spriest) kun depsimeterit paukkuivat silloisen spriestin depsikunnon mukaan mukavan korkealla enkä kertaakaan oikeastaan failannu farmibosseilla. Puoltoista kuukautta ja 5/6 raidipäivää viikossa päätä seinään hakkaamisen jälkeen kaatui M’uru ja tästä kolmisen viikkoa niin oli Kil’Jaedenin vuoro jota pidänkin ehdottomasti suurimpana wowisaavutuksena tähän mennessä. Pikkuhiljaa pääsin siihen killan meinikiin ja englannin puhumiseen mukaan ja 97% raidiattendancen myötä olin jo ns. ”inner circlessä” mukana (lamea joo) Sitten saapui Wotlk ja vielä offspringin kanssa otettiin server kakoset Naxx, Maly sekä OS3D. Tämän jälkeen innostus hiipui kuten monella muullakin contentin tasoon, ja lähin usean kuukauden mittaiselle tauolle.
Tauolta palatessani löysin itseni vielä Offspringin riveistä mutta minun jättämä aukko oli jo paikattu ja valitettavasti tilaa ei löytynyt, porukka oli paljon vaihtunut ja fiilis ei vain enää ollut sama siellä.

Nuppu

Lähdin monen viikon painostuksen seurauksena Offspringistä kiltaan nimeltä Nuppu. Se oli Sandelsin Salaisuuden tuhkista noussut kiltavekotus, varsin hyvää 10 man progressia saatiin, muun muassa Starcaller titlet napsahti sekä ToGC 10 josta Insanity server firstinä (valitettavasti en ollut mukana, itselläni paras 43 yritystä :[ ) 25 man ei taas ollut mitään sen tapaistakaan, monesti porukkaa ei saatu ja draamaa oli paljon jonka seurauksena lähti iso kööri killasta veks Darksorrowille, ja kilta hajosi.
(…joo tiedän, kirjottelen tätä tässä illan myöhäisinä tunteina wordiin kun netti ei toimi ja jotenkin vain alkoi nuo sormet liikkumaan näppiksellä kuin itestään, toivottavasti tämä pituus ei nyt ihan överi ole)

Armory-link:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Onionknight

discirojut (offspec) tällä hetkellä niskassa, shadowista löytyy hieman jo parempaa.

Kuinka hyvin kestät wipejä?:

Tarpeeksi hyvin että en koskaan juurikaan valita niistä, sen verran opetti tuo Offspring visiitti jossa monestikin 4-5tuntia / 5pvä viikossa wipeiltiin progressissa =)

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?:

DK altti löytyy, nimeltä Ire , myöskin Trollbanelta.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Ire

Olen aina ajoissa raideihin ja jos en syystä tai toisesta pääse niin pyrin aina ilmoittamaan etukäteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Taltta




Viestien lukumäärä : 21

Onionknight - Shadow Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Onionknight - Shadow Priest   Onionknight - Shadow Priest Icon_minitimePe Marras 27, 2009 5:51 pm

Juu, Kiltaan siis suoraan ja faction changet menemään. Whispaile officereille sitten ingame tai sano riddenille et huikkasee ku oot ravenilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Onionknight




Viestien lukumäärä : 3

Onionknight - Shadow Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Onionknight - Shadow Priest   Onionknight - Shadow Priest Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 3:42 am

Elikkäs kelikkäs tässä on nyt ilmeisesti jonkinlaista probleemia faction changen kanssa, migraten sain hönksöttämään eli olen nyt Ravencrestillä mutta valitettavasti väärällä puolella, huomenna yritän säätää hommat kondikseen mutta takuita en anna. Jos siihen error messageen on luottamista niin vasta maanantaina pääsen mukaan, ilmoittelen kyllä itsestäni jahka näin tapahtuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Onionknight - Shadow Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Onionknight - Shadow Priest   Onionknight - Shadow Priest Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Onionknight - Shadow Priest
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rukif disc priest
» Soihtu - Priest
» Chainluck 80 priest
» Mandynix - Priest
» Felc, priest

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: