Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Mandynix - Priest

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Mandinix




Viestien lukumäärä : 5

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 12:50 pm

Ikä - 25
Hahmon nimi - Mandynix
Race - Human/Female
Class/spec - Priest-Shadow & Disc (valmis olemaan holy)

Armory => http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Mandynix
Alts -
- Pisama/shaman -> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&n=Pisama
- Kassikotka/Wlock -> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&n=Kassikotka
- Köbelix/warrior -> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&n=K%C3%B6belix
- Nyrkittäjä/DK -> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&n=Nyrkitt%C3%A4j%C3%A4
+ on jotai lvl 50 alttei..

Professions - Mandynix / JC & Tailor
- Kassikotka / Alch
- Nyrkittäjä / Mining & herb (Grinder)
- Pisama / LW & Skin


Killat Haomarushilla - Kaamos, Kalevala, Redemption
Alonsus - Judge



Kokemus -

Kara DONE
Ssc DONE
Gruul DONE
Maggy DONE
TK DONE
Hyjal DONE
BT DONE
Sunwell 3bossia DONE
Naxx DONE
Maly DONE
Sarth DONE
Ulduar DONE
Trial DONE

(Ja on tehty sen aikaisina levu vaatimuksilla, eli ei olla vedetty 10lvl korkeampana)

Miksi minä -

Olen pelannut aika paljon. Olen ollut kaatamassa ensimmäisten joukossa Bosseja. Olen toiminut pitkään Officerina, Vetänyt raideija ja Hoitanut DKP juttuja. Kuten varmaankin huomasitte on geari aika vanhaa paskaa, mutta toivonkin, että näette minussa jonkinlaista potenttiaalia muuten.. kunhan jaksatte luke vapaan sanan. Minulle ei tarvitse kertoa takuja montaa kertaa tai jos kertaakaan. Osaan seurata muiden pelaamista, kuitenkaan vaikuttamatta omaan pelaamiseen. Raidi kamat on aina mukana (Flaskit, potut.. etc.). En pelaa PVP:tä vaan pelkästään PVE:tä.



No istuin tossa puolisen tuntia sitten paskalla ja rupesin miettimään kaikkia noita pelejä joita on tullut viime aikoina pelattua ja ne eivät jotenkin vain tuo sitä ns. kylläisyyttä. Aivan kuin olisi pakotettu syömään pelkkää salaattia ja sisällä jokin huutaisi kunnon naudan sisäfilettä. No rupesin sitten ihan huvikseen selaamaan googlella suomalaisia kiltoja. No sieltähän pamahteli sellaisia kiltoja joiden vaatimus on yli 12v tai yli 55lvl hamot. Sit yhtäkkiä eteeni pamahti erittäin hienot kotisivut joiden eteen on selvästikkin nähty vaivaa paljon. Tarkemmin katsottuani huomasin, että kilta ei rekrytoi kaikkea, joka taas on yleensä merkki tasokkaasta killasta. Ajattelin koittaa onneni..

Oma tarinani tai historiani WoW:in parissa on seuraava.
Aloittelin intin jälkeen pelailemaan ja huomasin todella nopeasti kuinka loistava peli on kyseessä, mutta meni aikaa ennen kuin opin pelaamaan kuitenkaan peliä kunnolla. TBC:n tultua sain jalkaa oven väliin kavereitteni avustuksella Kaamos nimiseen kiltaan Haomarush servulla. Siellä minut opetettiin pelaamaan SP:llä ja olimme suomalais kiltana top-10 joukossa. No officerit riitautuivat ja moni lähti "ninjapartioon". Pyörin pitkään joissain roska killoissa, kunnes hain samalla tavalla kiltaa kuin nyt. Päädyin Judge kiltaa Alonsus servulla. Progressi oli kovaa, mutta jotenkin ei tuntunut "kodikkaalta" siellä olo. Aivan kuin joutuisi menemään töihin. No sama olo oli ollut monilla muilla entisillä Kaamoksen jäsenillä ja perustimme Haomarushille killan Kalevala. Saimme nopeasti kerättyä vanhaa porukkaa kasaan ja saimme myös paljon uusia hyviä pelaajia. Opetimme muutamia myös. Ongelmana oli kuitenkin 25manien vetäminen. Aina oli joku joka mokaili "helpoissa" asioissa ja kun sitä oli tarpeeksi kauan kestänyt alkoi officereilta mennä hermot. Lopulta se heijasti muille huutamisella yms. Kilta hajosi ja koitin vielä pelastaa tilannetta perustamalla killan Redemption. Pelastus epäonnistui... Otin sen jälkeen hermolomaa.. en edes muista milloin pelasin viimeeksi, mutta on siitä ainakin 4kk aikaa.

Minua ei enää haittaa vipet kunhan en joudu johtamaan raidia enää.. siinä menee hermot jos porukka mokailee.


Suosittelijoita - En tiedä vanhoista peli kamuista enää mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tempest




Viestien lukumäärä : 7

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 3:26 pm

ootko sama jätkä joka aikanaa applys kaukkareihi
Takaisin alkuun Siirry alas
Mandinix




Viestien lukumäärä : 5

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 4:18 pm

Ju sama kaveri..
Takaisin alkuun Siirry alas
Tempest




Viestien lukumäärä : 7

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 5:05 pm

Tosiaan ite pelailin kaukkareis nii muistu mielee ja nopeesti tsiikasin ton KMP applyn ja ainaki taustatiedot ym. pitää paikkansa, imo testaamisen arvonen (epic gemit gief) mutta offu tai mikään en oo niin eipä mun sanalla arvoo oo paljoa Smile Propsit siitä että JC ja tailoring eikä mitään gathering kuraa. Onioni tai joku vois sanoo (haukkua) mielipiteensä sun gemityksist ym. shadowiin niin saatas infoo et ootko hyväki peluri TC osiossa(kin).
Takaisin alkuun Siirry alas
Mandinix




Viestien lukumäärä : 5

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 7:27 pm

no siis paskaahan mulla on päällä paljon.. gemitykset ei varmastikkaan ole enää kunnossa, mut ne ei nyt ole ongelma fixaa kuntoon!
Niin kun mun kamoista voi nähä että ne ei ole ainakaan ole se asia millä mä haen kiltaan.. Haenki tässä enemmänki "trialia" ja mahdollisuutta päästä vaikka altti runeille keräämään vähän gearia, että pääsis edes jotenki samalle tasolle
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 9:02 pm

Symarin tuttu jätkä sulle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mandinix




Viestien lukumäärä : 5

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 9:43 pm

Eipä ole tuttu
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 10:15 pm

juu no jutellaan ton guild liidun kas viel mitä se o papeist mielt
Takaisin alkuun Siirry alas
Mandinix




Viestien lukumäärä : 5

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimePe Tammi 15, 2010 10:43 pm

Ymmärsin et teil on aika täyttä siel, mutta ajattelin kuitenkin koittaa onneani. Uskon että olisin hyvä lisäys killallenne
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitimeLa Tammi 16, 2010 10:47 pm

valitettavasti priest spotit ovat täynnä. Kiitos aplystä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mandynix - Priest Empty
ViestiAihe: Vs: Mandynix - Priest   Mandynix - Priest Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mandynix - Priest
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Soihtu - Priest
» Chainluck 80 priest
» Felc, priest
» Rukif disc priest
» Onionknight - Shadow Priest

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: