Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Stenttu - Paladin

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Stenttu




Viestien lukumäärä : 1

Stenttu - Paladin Empty
ViestiAihe: Stenttu - Paladin   Stenttu - Paladin Icon_minitimeLa Joulu 12, 2009 3:12 pm

Charrun nimi: Stenttu

Ikä: Vasta 16 kesäinen.

Classi ja race: Eli Belf paladin

Spec: Olen pelannyt koko WotLK:n retrinä, ja siinä ohella kerännyt Holy-gearia. Dualspec on ja jonkinmoinen gear hiilaukseenkin.

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Olen

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 17:00/19:00-21:00/22:00) sinulle?: Aivan täydellisesti

Professionit: Enchanting on 422, Mining joku siinä 100 paikkeilla.

Raidikokemus: Vanillassa en raidannut yhtään, TBC:ssä kaikki läpi paitsi SWP 3/6. Tämän kaiken menin healerina.
WotLK raidikokemusta minulla on OS10 (myös 3d)& 25, VoA 10/25, Ony 10/25, Naxx 10/25, TotC10/25. Eli kaikki paitsi grand crusaderit, Ulduarit ja ICC

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?: Löytyy

Mistä sait kuulla killastamme?: Neidal/Goldu, Hawkie ja onhan sielä noita TBC-kavereita.

Miksi haluat liittyä kiltaamme?: Kuulemma hauskaa menoa ja olisi kiva päästä raidaamaan muutakin kuin pugeja.

Mitä odotat killaltamme?: Rentoa raidaamista ja mukavia ihmisiä.

ex. killat: Electric Wizardeissa olin koko TBC ja WotLK alun. Sen jälkeen migrasin pois Ravencrestin jonoista ja kun tulin takaisin liityin Älä lyö naamaan- nimiseen kiltaa, jossa olen nytkin.

Armory-link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Stenttu

Kuinka hyvin kestät wipejä?: Wipet menee ihan rennosti ilman erityisempää whineä.

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Eipä pitäisi olla, voi tulla ingame kyselemään jos jotain jäi laittamatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Stenttu - Paladin Empty
ViestiAihe: Vs: Stenttu - Paladin   Stenttu - Paladin Icon_minitimeLa Joulu 12, 2009 7:00 pm

/w Siimes ig nii katellaan sitä sun holy gearia
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Stenttu - Paladin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Prot Paladin
» Namelessi, Holy Paladin
» Bahamen - Retri/Holy Paladin
» Bahamen - Retri/Holy Paladin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: