Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Prot Paladin

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Tempest




Viestien lukumäärä : 7

Prot Paladin Empty
ViestiAihe: Prot Paladin   Prot Paladin Icon_minitimeMa Tammi 04, 2010 7:38 pm

Charrun nimi: Tempesti

Ikä: 17

Classi ja race: Bloodelf Paladin

Spec: Protection (0/51/20 threat spec) Offspecissä tällä hetkellä (54/17/0) Holy PvP Spec, raideilla olen aina pelannut protection specillä, joten minulla on Holy PvP Spec dualspecin toisena talentpuuna. Raideilla voin myös healata, kohtalainen holy pve geari löytyy pankin syövereistä.
Retributioniks minusta ei ole, ei pahalla mutta ei kiinnosta hakata nappeja kuin sokea junan alle jäänyt apina.

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Holyksi.

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 17:00/19:00-21:00/22:00) sinulle?: Sopii.

Professionit: Jewelcrafting ja Mining. Jewelcrafting siksi että se on tällä hetkellä ylivoimaisesti paras profession raidaamiseen, joka mielestäni jokaisella raidaajalla pitäisi olla. Mining koska se oli helppo levuttaa päivässä 1-450 ja siitä sai 60staminaa, tankille siis samat boonukset kuin muistakin. Jos koette gathering ammatin haitaksi niin rahaa löytyy vaihtaa se esimerkiksi Leatherworkingiin.

Raidikokemus: TBC:ssä pelailin pöllönä 5/6 SSC ja 2/4 Eye enne nerffejä. (Nerffiksi lasken attunementtien poiston)
Wotlkissa olen jauhanut wowia yksinkertaisesti liikaa, jokainen insta on clearattu ja hardmode acheista löytyy 25manin osalta mimironia ja madskilliä.
Haastavin pomotaistelu mikä koko wotlkissa on ollut on ehdottamasti Anub’arak 25man HC. Otimme yli 200wipeä siihen ennen kuin saimme alas, mutta nyt on jo madskilli tiskissä. Eli siis myös hardmode content cleared.

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?: On ja kaiken turhan jauhaminen ventissä on mielipuuhaani.

Mistä sait kuulla killastamme?: Onionknight jutteli ventissä

Miksi lähdit vanhasta killastasi?: Tajusin että elämässä on sijaa muullekin kuin videopelille.

Miksi haluat liittyä kiltaamme?: Tahtoisin nauttia pelistä casualimmassa ympäristössä ja tietysti onionin seurassa.

Mitä odotat killaltamme?: Raideja, ehkä joku hurja pvp jumala vois pelata mun kanssa areenaa? Full relet löytyy holyyn.

ex. killat: Sandelsin Salaisuus, Nuppu, Kaukametsän Pakolaiset

Armory-link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=Tempesti


Kuinka hyvin kestät wipejä?: Yli 200 wipeä yhdelle bossille valittamatta, wipe vain lisää halua kaataa bossi O/

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Onion palvoo mua jumalanaan.. -> Asiaan :
Pelailen aika paljon PvP:tä ja olen toiminut Nupussa officerina ja raidleaderina. Mielestäni olen aina antanut raidilla kaikkeni 110 prosenttisesti ja pyrin tähän myös jatkossa. Raidleaderina en koskaan menettänyt hermojani mutta pidin kuin pidinkin ”Palikkalauman kasassa”.
Mikäli hakemus hyväksytään niin aikaisintaan keskiviikkona pääsen ravencrestille (arenapojot, serious business)
Takaisin alkuun Siirry alas
Onionknight




Viestien lukumäärä : 3

Prot Paladin Empty
ViestiAihe: Vs: Prot Paladin   Prot Paladin Icon_minitimeMa Tammi 04, 2010 7:47 pm

ananas
Takaisin alkuun Siirry alas
Taltta




Viestien lukumäärä : 21

Prot Paladin Empty
ViestiAihe: Vs: Prot Paladin   Prot Paladin Icon_minitimeMa Tammi 04, 2010 8:03 pm

Juu kiltaan vaan, Heitä Muuntautujalle, Siimekselle tai Kuplatyypille whisperiä ig!
Takaisin alkuun Siirry alas
athrigos
Admin
athrigos


Viestien lukumäärä : 78

Prot Paladin Empty
ViestiAihe: Vs: Prot Paladin   Prot Paladin Icon_minitimeMa Tammi 04, 2010 8:46 pm

Siimeksel voin alkaa 2v2 gearit ja kaikki löytyy paitsi + 2k 2v2 tiimi
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Prot Paladin Empty
ViestiAihe: Vs: Prot Paladin   Prot Paladin Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Prot Paladin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sarevokk prot, dps warrior
» Stenttu - Paladin
» Namelessi, Holy Paladin
» Bahamen - Retri/Holy Paladin
» Bahamen - Retri/Holy Paladin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: