Pretoriaanit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Pretoriaanit

Finnish World of Warcraft PVE Guild
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Púllasuti, arcane mage apply

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Púllasuti




Viestien lukumäärä : 1

Púllasuti, arcane mage apply Empty
ViestiAihe: Púllasuti, arcane mage apply   Púllasuti, arcane mage apply Icon_minitimeLa Helmi 20, 2010 1:13 am

Charrun nimi:Púllasuti

Ikä:19

Classi ja race: Mage, UD Male

Spec:Arcane

Oletko valmis vaihtamaan specciäsi killan hyväksi?: Kyllä olen

Sopiiko raidiaika (3-4 päivää viikossa klo: 17:00/19:00-21:00/22:00) sinulle?: Sopii, mutta minulla on joka toinen viikko 10:00-18:00 töitä ja joka toinen 08:00-16:00 mutta kun olentullut töistä olen vapaa raidaamiseen

Professionit:Herbalism ja Alchemy (vasta harjoitus asteella)

Raidikokemus: Magellani on vasta 4 pv Played on this level, jonka takia olen sillä vasta clearannut icc 10 3/12, icc 25 4/12, tocit jne... Paladinilla on jotain acheja Togc jne...

Onko sinulla Ventriloa ja toimivaa mikrofonia?: Kyllä on mikrofoni, VT, TS3. kaikki löytyy ja itseasiassa olen tilannut jo uuden mikinkin parempaa suorituskykyä haettaessa

Mistä sait kuulla killastamme?: Olin raidaamassa Toc 25 Siimeksen kanssa ja huomasin että tuo saattaisi olla aktiivinen raidaus kilta progressille Smile

Miksi lähdit vanhasta killastasi?: Guildin hajoamisen takia

Miksi haluat liittyä kiltaamme?: Haluan raidata ja saada progressia

Mitä odotat killaltamme?:Aktiivisiitta, kärsivällisyyttä, progressia ja kaiken myötä hyviä raideja

ex. killat: Volition, CW Gaming, Eduskunta

Armory-link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=P%C3%BAllasuti

Kuinka hyvin kestät wipejä?: Jaksan kyllä wipeillä niin kauan kun vaan raid leaderit haluavat Smile

Muuta mitä meidän pitäisi tietää sinusta?: Että olen huumorintajuinen rehti suomalainen mies (poika) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hyrde




Viestien lukumäärä : 4

Púllasuti, arcane mage apply Empty
ViestiAihe: Vs: Púllasuti, arcane mage apply   Púllasuti, arcane mage apply Icon_minitimeLa Helmi 20, 2010 8:33 pm

minähän en mitää mageista tiedä... mutta ilvl kuitenkin näyttää hyvältä kun ajattelee että 3-4d 80 lvl...minu mielestä kiltaan vain mageja on näkynyt hyvin vähän raideilla... en sit tiä mitä offut tähä sanoo. aply oli kuitenkin asiallinen ja hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Púllasuti, arcane mage apply
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Timpsu - Arcane mage
» Mezso lvl70 UD Mage
» hakemus --mage--
» Mage / Sidvic
» Mage (Undead)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pretoriaanit :: Pretoriaanit :: Hakemukset-
Siirry: